زیباترین ایده های رنگ موی بلوطی که تا به حال ندیده اید!

مقاله حوزه آرایشی و بهداشتی از جمله: آرایش چشم و ابرو - آرایش صورت - آرایش مو - لوازم آرایشی - نکات آرایشی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نکته ای که در مورد رنگ موی بلوطی وجود دارد این است که بدون دردسر است. این رنگ مو با اغلب رنگ پوست ها سازگاری داشته و نیاز به مراقبت چندانی ندارد. به لطف تکنیک های رنگ کردن مو بدون دکلره و استفاده از شامپو مخصوص موهای رنگ شده می توان بهترین نتیجه را از این رنگ مو دریافت کرد. هر کسی که تا به حال از رنگ موی بلوطی بدون دکلره استفاده کرده است می داند که این کمک بزرگی برای سلامت موها است. در ادامه این مطلب قصد داریم ایده های این رنگ موها را به شما معرفی کنیم.

رنگ موی بلوطی چیست؟

رنگ موی بلوطی که در دسته رنگ های قهوه ای با ته رنگ قرمز است. به همین دلیل می توان گفت این رنگ مو گرم بوده و استفاده از آن جذابیت و درخشانی چهره را چند برابر می کند. افرادی که تمایل دارند رنگ موی بادوام تری داشته باشند و همچنین تمایلی ندارند از دکلره برای روشن کردن پایه موها استفاده کنند، گزینه بسیار خوبی است.

در برخی از برندهای رنگ موی بلوطی به جای تناژ قرمز از بنفش استفاده می کنند. این رنگ مو بسیار خاص و جذاب است و جلوه زیبایی را برای چهره به همراه خواهد داشت. البته اگر شما نمی خواهید تناژ قرمزی رنگ مو بلوطی خیلی به چشم نیاید، می توانید از مقداری واریاسیون دودی استفاده کنید.

رنگ مو بلوطی روشن مدل آمبره

اگر تمایل ندارید موهایتان را خیلی روشن کنید و از طرفی هم می خواهید یک رنگ موی متوسط با پایه دکلره داشته باشید، آمبره بلوطی روشن را امتحان کنید. شما می توانید رنگ موی بلوطی روشن را متناسب با تناژ پوستی خود انتخاب کنید. یعنی اگر تناژ پوستی شما گرم است، ترکیب رنگ مو بلوطی و طلایی متوسط را امتحان کنید. اما اگر تناژ پوستی شما سرد است، ترکیب رنگ موی بلوطی و زیتونی برای شما گزینه خوبی خواهد بود.

رنگ مو بلوطی روشن مدل آمبره

رنگ موی بلوطی تیره تا روشن

اگر موهای شما به طور طبیعی قهوه ای تیره است و ترجیح می دهید آن را به عنوان پایه نگه دارید، از مدل آمبره بلوطی تیره تا روشن ایده بگیرید. برای این کار می توانید از ترکیب بلوطی و شکلاتی استفاده کنید. در این روش شما مجاز هستید از سه رنگ با تناژ یکسان استفاده کنید. مثلا می توانید قسمت ریشه موها را به رنگ طبیعی نگه دارید، قسمت وسط موها را بلوطی شکلاتی و بخش پایینی موها را به رنگ بلوطی متوسط درآورید.

برای افرادی که به سلامت موهای خود اهمیت می دهند و نمی خواهند از روش دکلره برای روشن کردن موها استفاده کنند، روش آمبره روی موهای طبیعی بهترین گزینه است. برای این کار می توانید قسمت ریشه موها را به رنگ طبیعی خود رها کرده و در قسمت میانی از بلوطی متوسط و قسمت پایین تر از بلوطی روشن استفاده کنید. 

رنگ موی بلوطی تیره تا روشن

رنگ موی بلوطی کاراملی

ترکیب رنگ بلوطی و کاراملی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که تناژ پوستی آنها تیره است. این ترکیب رنگ مو باعث درخشان شدن چهره می شود. شما می توانید همانند تصویر، موهای خود را پشت سر ببندید تا به این صورت صورت شما به بهترین نحو قاب شود.

رنگ موی بلوطی کاراملی

رنگ موی بلوطی روشن

در این مدل رنگ موهای آمبره به یاد ماندنی مایلی سایرس، ریشه مو از شکلاتی آغاز شده و به آرامی به قهوه ای بلوطی روشن تبدیل می شود. این رنگ موی بلوطی شیک را می توانید با مدل موی مواج امتحان کنید تا زیبایی شما بیش از پیش شود.

فرمول ترکیب رنگ بلوطی روشن بدون دکلره به این شکل است که به مقدار لازم از رنگ بلوطی شماره ۵ را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کرده و حدود یک ساعت روی موها قرار دهید.

رنگ موی بلوطی روشن

رنگ موی بلوطی طبیعی

بسیاری از سبک های آمبره انتقال نسبتا چشمگیری از رنگ مو قهوه ای به بلوند را به نمایش می گذارند. اما این مدل موی جسیکا بیل یک رنگ قهوه ای تا بلوطی متوسط را نشان می دهد. این تکنیک برای افرادی که نمی خواهند رنگ موی خود را تغییر زیادی دهند، مناسب است.

رنگ موی بلوطی طبیعی

رنگ موی بلوطی بدون دکلره

دکلره کردن موها اگر به طریق اصولی انجام نشود، می تواند آسیب هایی مانند خشکی و شکنندگی را به دنبال داشته باشد. همچنین لازم است به مراقبت از موهای دکلره شده توجه زیادی داشته باشید. پس اگر نمی خواهید موهایتان آسیب ببیند، این رنگ مو را بدون دکلره امتحان کنید. همانند تصویر، ریشه موها را به رنگ طبیعی باقی بگذارید و دنباله آن را به رنگ بلوطی متوسط در بیاورید. حتی می توانید دو دسته نازک از موهای جلوی سرتان را نیز به رنگ بلوطی در بیاورید تا چهره تان را قاب و جلوه ای شیک و زیبا خلق کند.

برای داشتن یک رنگ موی بلوطی شیک و بدون دکلره می توانید از شماره ۴ این رنگ استفاده کنید. رنگ را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کرده و روی موها به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه بسته به جنس و ضخامت موها قرار دهید.

رنگ موی بلوطی بدون دکلره

ترکیب رنگ بلوطی تیره و صورتی

برای ظاهری جذاب و خاص، به سراغ رنگ موی بلوطی در ریشه موها و صورتی در قسمت پایینی موها بروید. البته برای جلوه بهتر رنگ موی صورتی در قسمت انتهایی موها، باید ابتدا این بخش را به پایه دکلره برسانید. این یک راهی سرگرم کننده برای تغییر ظاهر است. البته باید به یاد داشته باشید که رنگ موی صورتی موقتی بوده و نهایتا ۱۵ روز ماندگاری دارد. یعنی شما باید هر ۱۵ روز یکبار قسمت انتهایی موهای خود را رنگ کنید.

اگر جسارت امتحان کردن ترکیب رنگ موهای خاص و فانتزی را دارید، پیشنهاد ما به شما آمبره بلوطی و صورتی است. بلوند توت فرنگی نیز یکی دیگر از رنگ موهایی است که ترکیب خارق العاده ای با رنگ موی بلوطی ایجاد می کند.

ترکیب رنگ بلوطی تیره و صورتی

ترکیب بلوطی و بلوند توت فرنگی

یک مدل دیگر آمبره که می توانید از آن الهام بگیرید، مدلی است که مانند تصویر از قهوه ای-بلوطی به قهوه ای کاراملی و بلوند توت فرنگی تبدیل می شود. موهای حجم دار و فر به این ترکیب رنگ موی خاص کمک می کند تا زیباتر جلوه کند.

ترکیب بلوطی و بلوند توت فرنگی

رنگ موی بلوطی گرم

چتری فرق از وسط و ترکیب رنگ مو گرم، استایل مویی است که چهره سیارا خواننده معروف را جذاب و شیک کرده است. برای این ترکیب رنگ موی خاص می توان از قهوه ای کاراملی استفاده کرد.

رنگ موی بلوطی گرم

رنگ موهای بلوطی تیره

موهای بلوطی تیره نباید دراماتیک باشد، مگر اینکه هدف شما همین باشد. این رنگ مویی که در تصویر مشاهده می کنید، از بلوطی تیره شروع شده و انتهای آن کمی روشن تر است. قهوه ای بلوطی تیره، از آنجایی که در نزدیکی صورت قرار می گیرد، باید تناسب زیادی با رنگ پوست داشته باشد. به همین دلیل این ترکیب رنگ مو فقط به افرادی توصیه می شود که رنگ پوست روشن دارند.

برای داشتن رنگ بلوطی تیره می توانید به مقدار لازم رنگ شماره ۳ بلوطی را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و روی موها قرار دهید. اجازه دهید ۳۰ تا ۴۵ دقیقه روی موها بماند و سپس آبکشی کنید و نرم کننده بزنید.

رنگ موهای بلوطی تیره

رنگ موهای بلوطی-نسکافه ای

فرقی نمی کند پوست شما به رنگ روشن باشد یا تیره، در هر صورت رنگ موی بلوطی نسکافه ای تطابق بالایی با چهره شما خواهد داشت. اگر می خواهید مانند هایدی کلوم رنگ موی خود را برجسته تر جلوه دهید، می توانید از مدل موی دم اسبی پیچ خورده استفاده کنید.

رنگ موی بلوطی نسکافه ای را بهتر است روی پایه ۶ تا ۸ دکلره استفاده کنید تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. برای این کار ابتدا رنگ مو نسکافه ای شماره ۷ را با بلوطی شماره ۶ ترکیب کرده و کمی واریاسیون بنفش به آن اضافه کنید. اکسیدان شماره ۱ هم به ترکیب خود اضافه کرده و روی موها قرار دهید.

رنگ موهای بلوطی-نسکافه ای

ترکیب رنگ موهای بلوطی سرد

آمبره موهای کوتاه با ریشه های طبیعی که به قهوه ای سرد تبدیل می شود، مناسب افرادی است که دارای تناژ پوستی سرد هستند. این مدل رنگ مو هم برای افراد با موهای صاف و ابریشمی مناسب است و هم موهای فر و ژولیده.

ترکیب رنگ موهای بلوطی سرد

رنگ موی بلوطی-قرمز

اگر تناژ پوست و موی شما به طور طبیعی قرمزی دارد، این ترکیب رنگ برایتان بهترین گزینه است. رنگ بلوطی به طور طبیعی دارای تناژ قرمز است و استفاده از آن روی موهایی که خود تناژ قرمزی دارند، باعث می شود نگهداری از آن به راحتی انجام شده و به موها بُعد خاصی می بخشد. اگر هم موی شما تناژ قرمزی ندارد، می توانید از ترکیب رنگ بلوطی-ماهاگونی برای به دست آوردن این رنگ موی شیک و جذاب استفاده کنید.

اگر تمایل دارید رنگ بلوطی ماهگونی شما خیلی شیک و چشم نواز باشد، می توانید ابتدا موها را به پایه دکلره برسانید. برای این کار ابتدا مو را به پایه ۷ یا ۸ برسانید. سپس از ترکیب رنگ بلوطی شماره ۶ به همراه ماهگونی شماره ۶ و اکسیدان شماره ۱ یا ۶ درصد استفاده کرده و روی موها بزنید.

یکی دیگر از رنگ موهای پرطرفدار، شاه بلوطی قرمز است. برای داشتن این رنگ موی بسیار شیک و زیبا ابتدا باید موها را به پایه ۸ دکلره برسانید. سپس رنگ بلوطی شماره ۶ به اندازه ۵۰ میلی گرم را با رنگ قرمز شماره ۶ به اندازه ۴۰ میل، رنگ مو شکلاتی شماره ۶ به اندازه ۲۰ میل و رنگ مو بادمجانی شماره ۶ به اندازه ۲۰ میل با هم ترکیب کنید. به مواد خود به اندازه ۵ سانت واریاسیون قرمز و اکسیدان شماره ۲ بریزید و روی موها قرار دهید. بگذارید حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موها بماند و سپس شستشو دهید.

رنگ موی بلوطی-قرمز

بلوطی روشن روی موهای فرفری

موهای آمبره بلوطی روشن همراه با فر، یک ترکیب بی نظیر و چشمگیر ایجاد می کند. اگر شما هم مانند زندایا موهای فر طبیعی دارید، آن را به رنگ آمبره بلوطی در بیاورید و از زیبایی خود لذت ببرید.

موهایتان به طور طبیعی قهوه ای متوسط است؟ پس یک هیچ جلوتر از بقیه هستید! چون می توانید بدون دردسر چند لایت بلوطی روی موهای طبیعی خود ایجاد کنید و شاهد تغییر بزرگی در استایل خود باشید.

بلوطی روشن روی موهای فرفری

ترکیب بلوطی-گردویی

این مدل رنگ موی شکلاتی، گردویی، بلوطی و عسلی که روی موهای ریحانا مشاهده می کنید، بسیار جذاب و گیرا است و می تواند ایده خوبی برای شما باشد. برای این که حالت موهای شما همیشه زیبا و جذاب باشد، بهتر است موهایتان را با شامپو مخصوص موهای رنگ شده شستشو دهید.

ترکیب بلوطی-گردویی

رنگ شکلاتی با رگه های کاراملی

یکی دیگر از ایده های رنگ موی بلوطی این است که آن را با رنگ موی شکلاتی ترکیب کرده و به عنوان پایه موها مورد استفاده قرار دهید. برای افزایش جذابیت و زیبایی آن نیز می توانید بیبی لایت های کاراملی به آن اضافه کنید. برای حفظ سلامت و نرمی موهای رنگ شده، توصیه می شود از سرم براق کننده استفاده کنید.

در این تکنیک رنگ مو می توانید موها را دکلره نکنید. اما اگر تمایل دارید رنگ موها کمی درخشان تر و روشن تر به نظر برسد، می توانید ابتدا موها را به پایه ۵ دکلره برسانید. سپس از ترکیب رنگ شکلاتی شماره ۶ به همراه بلوطی شماره ۵ و ماهگونی شماره ۶ استفاده کنید. توجه داشته باشید که رنگ مو شکلاتی به اندازه یک چهارم تیوپ، بلوطی نصف تیوپ و ماهگونی به اندازه یک سانتی متر باشد. مواد را با اکسیدان شماره یک ترکیب کرده و روی موها بزنید.

رنگ شکلاتی با رگه های کاراملی

رنگ ریشه برای رنگ موی بلوطی

اگر چند ماه از گذاشتن رنگ موی بلوطی گذشته و ریشه موها به رنگ طبیعی درآمده بودند می توانید از همان ترکیب رنگ موی بلوطی که در ابتدا استفاده کردید، روی ریشه نیز قرار دهید. بهتر است رنگ ریشه را از پشت سر آغاز کنید و در نهایت به جلوی سر برسید. چون قسمت جلوی سر از حرارت بیشتری نسبت به عقب سر برخوردار است و اگر قسمت جلو را ابتدا رنگ کنید، به دلیل این که رنگ سریع تر باز می شود، ممکن است با سایر نواحی تفاوت ایجاد شود.

نحوه مراقبت از موهای رنگ شده

روش های مراقبت از رنگ موی بلوطی بسیار آسان و مشابه با سایر تناژهای رنگ مو است. یکی از مهمترین کارهایی که برای افزایش دوام و ماندگاری رنگ مو می توانید انجام دهید، این است که از شامپو مخصوص موهای رنگ و دکلره شده به جای شامپو معمولی استفاده کنید. این کار باعث تثبیت رنگ مو شده و احتمال تغییر آن را کاهش می دهد.

سعی کنید داخل حمام از ماسک مو مغذی کننده مخصوص موهای رنگ و مش شده استفاده کنید. این کار از بروز هر گونه خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می کند. همچنین اگر قصد دارید بعد از هر بار شستشو، موهای خود را سشوار و اتو مو بکشید، حتما از محافظ مو مثل سرم دوفاز یا ماسک بدون نیاز به شستشو استفاده کنید. این محصولات مانند یک لایه محافظتی روی مو قرار گرفته و هر گونه احتمال آسیب را کاهش می دهند.

برای محافظت بیشتر از موها می توانید از انواع روغن های طبیعی جهت آبرسانی بیشتر موها نیز استفاده کنید. بهترین گزینه ها شامل روغن آرگان، روغن بادام، روغن نارگیل و … هستند.

سخن آخر

رنگ موی بلوطی از آن دسته رنگ موهای پرطرفدار بوده که هم با رنگ پوست روشن و هم رنگ پوست تیره سازگار است. این رنگ مو از تناژ قرمزی برخوردار است و به همین دلیل با پوست تناژ گرم هماهنگی بالایی دارد. افرادی هم که دارای تناژ پوستی سرد هستند، می توانند از ترکیب این رنگ با رنگ هایی مثل خاکستری و زیتونی استفاده کنند. در این مطلب ایده های استفاده از رنگ بلوطی را همراه با عکس به شما ارائه کردیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : baran
ت : سه شنبه 16 خرداد 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی